zondag 14 april 2013

Beterschapskaartje...

Hoi bloggers,

Ja, niet schrikken! Maar daar ben ik vandaag gewoon voor de tweede keer.

Ik heb een kaartje gemaakt voor het dochtertje van mijn vriendin. Haar dochtertje is 9 maanden en is afgelopen dinsdag geopereerd aan haar schedeltje. Zoals je begrijpt is dit een ingrijpende operatie geweest, voor een baby. Maar gelukkig is de operatie helemaal goed verlopen en mocht de kleine meid zelfs al gisteren naar huis. Ze doet het hartstikke goed! Wij zijn natuurlijk allemaal hartstikke trots op haar en dat verdiend een "Dikke kroel". De dikke kroel ga ik haar over een paar weken persoonlijk brengen, maar nu heeft ze er vast eentje over de post.

Hopelijk is ze snel hersteld van haar operatie. Maar dat moet lukken nu ze thuis is met haar grote broers en grote zus om haar heen.

Hier dan de foto's van mijn kaartje....



En nog een fotootje.....


Ook wil ik deze kaart graag mee laten doen met de Challenge van de Nederlandse Kaarten Uitdaging je moet de Sketch gebruiken met het thema "Kinderkaart".

Iedereen een fijne dag nog, ik ga kijken of ik mijn andere kaartje ook nog af ga krijgen vandaag. Want het zonnetje wilt hier niet echt doorkomen....

Lieve groetjes,

Natasja


5 opmerkingen:

  1. Jeetje wat een ingrijpende operatie zeg voor zo een kleintje maar gelukkig is alles goeg gegaan. Wat een superlieve kaart heb je voor haar gemaakt, ik vind hem helemaal het einde Natasja.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ach wat een schatje Natsja een heel mooi en lief kaartje.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wouw leuke kaart.Dit zou je vriendin super lief vinden. Hopelijk is alles goed gegaan
    lieve groet Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ooo hij is beeldschoon, wat een lieverd zeg!
    Bedankt dat je meedoet met NKU.
    Groeten Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie kaart Natasja, bedankt voor het meedoen bij NKU.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen