dinsdag 5 augustus 2014

Beterschap.....

Goedemorgen bloggers,

Vandaag heb ik een kaartje voor jullie met een Boedha.
Ik heb dit kaartje gemaakt voor iemand die erg ziek is, ze houdt erg van Boedha's dus de keuze van het plaatje was snel gemaakt.

Ik heb de volgende mallen/stempels gebruikt:
- Ronde Vindermal van Joy Crafts, 6002/0322
- Ovaal Franse lelie van Joy Crafts, 6002/0254
- Takje, Marianne Design, LR0271
- Stempel Opkikker, 6410/0005
Stempel Love is the flower.... Cherry Blossom Tree 6410/0311

Verder heb ik een kraft label, lint en Bloemen uit mijn eigen voorraad gebruikt.



Ze was erg blij met het kaartje en ik hoop dat ze er steun aan heeft. 

Lieve groetjes, Natasja 

7 opmerkingen:

  1. nou daar zal ze wel van opknappen Natasja een hele mooie kaart label.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Natasja,
    leuk dat ze er blij mee was, het is ook een prachtige kaart..
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super wat een schatje! Echt mooi en apart met de boedda.
    Fijne dag verder
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Natasja
    Wat een prachtige kaart .
    Je brengt me wel op een idee met deze leuk Boedda erg mooi gedaan .
    Fijne dag nog
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Natasja

    Gezellig dat je langs kwam hoppen.
    Ik ben ook volger geworden bij jou.
    Je kaarten zien er allemaal schitterend uit.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart Natasja. Wel moeilijk met zo'n plaatje, maar goed gelukt en als siemand er dan ook nog blij mee is.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen