maandag 18 augustus 2014

De tijd vliegt.....

Goedeavond allemaal,

Allereerst bedankt voor jullie leuke reacties op mijn vorige post.

Vandaag heb ik een verjaardagskaart met de tekst de tijd vliegt.

En zo is het maar net de tijd vliegt, de 6 weken schoolvakantie zijn hier weer voorbij en de kinderen hebben ook alweer hun eerste schooldag erop zitten. Mijn zoontje is vandaag begonnen in groep 5 en mijn dochtertje in groep 2.

Wat gaat het allemaal snel. Af en toe is het niet meer bij te benen toch?

Vandaag ook weer mijn eerste werkdag gehad na de vakantie. Was weer even wennen, maar eigenlijk best lekker gewerkt. Moet zeggen ben aardig opgeschoten en heb al heel wat stapels weggewerkt. En morgen gaan we gewoon weer verder waar we gebleven waren.

Maar over op mijn kaart.

Voor mijn kaart heb ik gebruikt gemaakt van de feestdigi die je op de club kaarten maken met Tiets kon aanvragen daar deze geweldige club alweer 10 jaar bestaat. Dus is het feest. Deze digi heeft  Heather speciaal voor de club ontworpen. Is dat niet even gaaf?

Neem maar een kijkje op de club kaarten maken met Tiets  want deze maand is er weer een nieuwe digi waar een wedstrijd aan vast zit en deze digi kan je tot 22 augustus aanvragen.

Ik heb de digi ingekleurd met mijn Faber Castell potloden.

Als basis heb ik de mal van Dutch Doobadoo camera gebruikt, wat is deze weer geweldig zeg. Je hebt de camera met als extra een label welke je in de camera kunt stoppen. Ik vind het weer een super ontwerp!

Hier dan de foto's van mijn uitwerking ervan.

                                                                De kaart en label los:

 
De label in de kaart:

 
Alleen de kaart:

 
Alleen het label:

 
De ingrediënten op een rijtje:
- Mal Dutch Doobadoo Camera
- Mal Dutch Doobadoo Polaroid
- Puzzelstukjes Dutch Doobadoo
- Design papier, Boekenvoordeel
- Mal rand Happy Birthday, Noor Design 6002/0296
- Mal filmstrip Noor Design 600/0278
-Stempel de tijd vliegt, Noor Design 6410/0022
- Marianne Design, bootjes, meeuw en meerpaal CR1279
 
De puzzel stukjes, fimstrip, en Happy Birthday heb ik nog bewerkt met frantage, dat geeft zo'n leuk effect.
 
Verder heb ik nog lint, jute schelpjes en bedels uit mijn eigen voorraad gebruikt.
 
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
 
Fijne avond nog,
 
Lieve groetjes,
 
Natasja
 
 

9 opmerkingen:

  1. Hoi Natasja,
    hier zijn de scholen ook weer begonnen, wij hebben echt geboft met het prachtige weer..
    Je hebt een superleuke kaart met label gemaakt, liefs Ansxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het is een prachtige kaart dat je hebt gemaakt Natasja.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Natasja

    Wauw wat een super leuke kaart heb je weer gemaakt .
    Ja de tijd vliegt echt helaas .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauww wat een super kaart, zovee leuks en moois te bekijken.
    Een topper!!!!
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een onwijs schitterende kaart heb je gemaakt, echt mooi ☺
    Hier begint volgende week dinsdag de school weer, dus nog een weekje vakantie..
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende zomer kaart zeg, heel erg mooi bij elkaar gezocht, liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd Natasja met je leuke prijs! Leuke kaart hoor. Is dat stukje landkaart eigenlijk ook designpapier van Boekenvoordeel? Het staat zo leuk.

    Gr. GZ

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel. Het stukje landkaart is van een heel oud scrapvel. Life's journey London Map Flat Paper. 643077 636330. Of het nog te verkrijgen is weet ik niet?

      Verwijderen
    2. Dank voor je reactie. Heb al even gegoogled, kwam wel 1 verkooppunt tegen in Amerika. Maar dat wordt me een beetje te gek. Heb inmiddels ook een landkaartstempel. Die eerst maar eens gebruiken.

      Gr. GZ

      PS. Leuk dat je op mijn blog bent wezen kijken!

      Verwijderen