zaterdag 9 augustus 2014

Hoera Bloesem 5 jaar....

Goedemorgen allemaal,

Vandaag is mijn dochtertje dan jarig! Ze is 5 jaar geworden, wat gaat de tijd snel zeg. Ze is dan ook al een echte diva hoor. Ze weet precies wat ze wil. En al haar kleren moeten wel mooi matchen met mooie armbandjes en kettinkjes.... Hi,hi...




Ik heb het volgende kaartje gemaakt voor haar.

Ben heel erg blij met de stempel Cherry Blossem Tree, daar wij ons dochtertje Bloesem genoemd hebben.

Allereerst het afdrukje. Deze komt van de Kaarten maken met Tiets , deze digi was weer beschikbaar gesteld door Diane . En de enige verplichting die je hebt is om een er een creatie te maken en deze te plaatsen binnen het tijdsbestek. Dus ik zeg neem ook een kijkje op de club, het is er zo gezellig en ze verzinnen elke keer weer wat leuks.

Ik heb mijn afdrukje weer ingekleurd met mijn Faber Castell potloden.

Het gestempelde hart is van Craftemotions 130501/1106. Ik vind hem supergaaf en eigenlijk gebruik ik hem te weinig.

De vorm van de kaart is gemaakt met de shape art van Dutch Doobadoo 470.713.110. Deze heb ik weer bewerkt met gesso. Wat ben ik gek op dit spul.

De gebruikte mallen zijn:
- De achtpunt van Noor Design, Joy Crafts, 6002/0358
- De cupcake van Marianne Design, LR0160
- Blaadjes, Noor Design, Joy Crafts, 6002/0331
- Bubbles, Memory Box
- Stempel Cherry Blossom Tree, 6410/0311

Verder heb ik bloemen en lint uit mijn eigen voorraad gebruikt.



Lieve groetjes, 

Natasja 

5 opmerkingen:

  1. wat een prachtige kaart heb je voor haar gemaakt daar zal ze wel blij mee zijn Natasja.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Natasja,
    Prachtige foto van je dochter, van harte gefeliciteerd met haar verjaardag, wat een leuke naam heeft ze..
    Je kaartje is super, mooi ingekleurd en lekker veel rose,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke naam! Gefeliciteerd met je dochtertje :)
    En zo'n prachtige kaart, daar zal ze wel blij mee zijn geweest!
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke kaart heb je voor je prachtige dochter gemaakt Natasja!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterend kaartje zeg!
    Je dochter was er vast erg blij mee!

    Groetjes,
    NIcole

    BeantwoordenVerwijderen