maandag 4 augustus 2014

Hoera

Goedemorgen allemaal,

Daar ben ik weer. Het is alweer een hele tijd terug dat ik een kaartje heb geplaatst....

Ben gewoon erg druk geweest. Met name op mijn werk in verband met vakantie van collega's. Het is opeens zo druk op mijn werk dat is niet bij te benen. Bij mijn weten hebben we het nog nooit zo druk gehad tijdens de vakantie/bouwvak. Heb dan ook extra gewerkt. En nog liggen er stapels maar de dingen die moesten zijn geregeld. Nu heb ik even lekker vakantie, dat doet de mens goed. Even bijtanken. En straks komt het werk wel weer.....

Hier hebben de kids ook lekker vakantie, ze hebben er al bijna 4 weken opzitten wat gaat het hard! Zal straks wel weer wennen zijn om uit de vakantiemodus te komen. Ben helemaal gewend aan het niet haasten s'morgens met de broodtrommels en fruit.

Heb tussendoor wel gefreubeld hoor, dus ik dacht heb nu lekker vrij laat ik mijn blog ook even bijwerken....

Hier dan het eerste kaartje wat jullie nog niet gezien hebben....

Het is een mannenkaart geworden.

De vorm van de kaart heb ik gemaakt met een shape art mal van Dutch Doobadoo (470.713.110), deze heb ik ook bewerkt met gesso.

Het glimmende papier heb met een Mask stencil van Dutch Doobadoo (470.715.015) ge-embost. Dit geeft een leuk effect. Het plaatje en de versieringen komen van een vel van Studio Light Industrial, deze heb ik uit de hobbykaart. Leuke lijn vind ik dit, want zo is het maken van mannenkaarten weer een stuk makkelijker geworden.

De tekst hoera heb ik gestempeld met de typewriters van Joy Crafts (6410/0078).

Het tandwiel is een stansje van Joy Crafts (6002/0287). Deze heb ik bewerkt met frantage.

Verder heb ik nog wat touw gebruikt uit mijn eigen voorraad.



Ben benieuwd wat jullie van mijn kaartje vinden..... 

Lieve groetjes, 

Natasja 





6 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje leuk model en de touwtjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Natsaja,
    Fijn dat je nu vakantie hebt, hier ook nog 2 weken, dan is de schoolvakantie alweer voorbij..Je hebt een prachtige kaart gemaakt, leuk met het losse label, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Natasja. Leuk zo met een label erin.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk dat je nu vakantie hebt Natasja en heerlijk is dat toch hé dat je 's morgens niet zo hoeft te haasten met de tassen, lunchtrommels e.d. klaar te maken. Je kaart is prachtig en geniet van je vakantie.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Natasja,
    wat een ontzettend originele mannenkart heb je gemaakt. Ik vind die label heel verrassend.
    Hopelijk kom je weer een beetje bij na de hectische weken op je werk.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen