donderdag 7 augustus 2014

Kerst.....

Daar was ik weer....

Midden in de zomer plaats ik een kerstkaartje..... Ja, de voorraad van de kerstkaarten moet ondertussen ook komen. Voor we het weten dan is het alweer zover dat ze verstuurd moeten worden en dan moeten ze natuurlijk wel klaar zijn. Ik kan zeggen, ik schiet nog niet op! Hi,hi....

Maar hier dan een kaartje welke klaar is. Het model heb ik van de facebook pagina Be Challenged. En ik heb dit kaartje ervan gemaakt welke ik laat meedoen met de wedstrijd.

De volgende materialen heb ik gebruikt:
- Papier komt uit een blok van de Kruidvat;
- Het plaatje is van Marianne Design,
- De doily achter het plaatje is van Noor Design, Joy Crafts, 6002/0303
- Sneeuwrand, Noor Design, Joy Crafts, 6002/2021
- Rand, Noor Design, Joy Crafts, 6002/0260
- Achtpunt, Noor Design, Joy Crafts, 6002/0358
- Label, Marianne Design, LR0154
- Stempel 25 december, Noor Design, Joy Crafts,6410/0005
- Tekst op label, Marianne Design.

Verder heb ik lint, bloemen en pareltjes uit mijn eigen voorraad gebruikt.




Op naar het volgende kerstkaartje, hij ligt al half klaar. Maar ik moet eerst nog een ander projectje afmaken...

Lieve groetjes,

Natasja 

8 opmerkingen:

  1. Ohhh dit is smullen hoor! wat een gave kaart is dit zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Natasja
    Slim hoor om gewoon kerstkaartjes te maken .
    Zou ik eigenlijk ook moeten doen .
    Hij is erg mooi bij jou wat een super leuk stempeltje ook en prachtig ingekleurd .
    Fijne dag
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kerstkaart Natasja, Ik ben ook al aan mijn kerstkaarten begonnen hoor.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kerstkaart Natasja, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Natasja,
    Je moet echt op tijd beginnen anders is het zo'n gestress, je kaartje is prachtig, heel mooi van kleur, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooh jonge daar moet ik ook eens aan beginnen te denken, kerstkaartjes! Komt alsmaar dichter bij he :-) Jouw kerstkaartje is super leuk
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen