zondag 26 oktober 2014

Guest Designer Lacy Sunshine.....

Goedemorgen bloggers,

Vandaag gaat de nieuwe Challenge 45 - "Include a Hat" van start op het blog van Lacy Sunshine .

Ik mocht deze challenge Guest Designer zijn, hoe gaaf is dat?



De volgende kaart heb ik gemaakt en heb de digi van Lacy Sunshine - Patchy Penny's Snowflake gebruikt. 




Ik heb gebruikt gemaakt van de volgende spulletjes:

- Label, Dutch Shape Art, Label Mirror;
- Digi Lacy Sunshine - Patchy Penny's Snowflake;
- Design papier, Winterbloc Noor Design;
- Dennetakjes, hulst - Leanne Creatief 45.9920;
- Gingerbread - Dutch Doobadoo Cardboard;
- Falling stars - Marianne Design CR1294;
- Stars Semi Circle - Marianne Design - CR1293;
- Postzegels - Postage stamps, Noor Design 6002/0324;
- Stempels Postage stamps, Noor Design 6410/0317;
- Label Christmas Spirit, Dutch Label Art X-mas white.

Verder pareltjes, lint, charm, sneeuw en bloemen uit mijn eigen voorraad gebruikt! 

Ik ben benieuwd naar jullie reacties ik lees ze allemaal met plezier.

Lieve groetjes,

Natasja 











7 opmerkingen:

  1. Gaaf!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Natsaja,
    wat leuk dat je GD mocht zijn !
    Je kaartje is super, leuke mallen gebruikt..
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat GDT-plekje ben je meer dan waard Natasja, wat een schitterende kaart vol prachtige stansjes en details!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk Guest Designer bij Lacy Sunshine en wat een schitterend label heb je gemaaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf zeg dat je gastdesigner mocht zijn. Je label is prachtig geworden en je digi supermooi ingekleurd

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat prachtig gedaan .
    Fijne dag
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat gaaf zeg, super mooie kleuren en details, liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen