zondag 4 oktober 2015

Mijn eerste pocketletter......

Goedemorgen allemaal,

Wat een prachtig weer was het gisteren. Gisteren heerlijk gefietst, want ik vond het toch wel zonde om binnen te gaan zitten. Lekker van de laatste dagen dat het zulk mooi weer is toch nog even genieten hoor. Want straks in de winter kunnen we nog de hele dag binnen zitten. Want een heel stuk fietsen gaat dan niet meer lukken.

Vandaag wil ik jullie mijn allereerste pocketletter laten zien. Het hoesje van de pocketletter zat in de Goodiebag, welke ik op de clubdag van Kaarten maken met Tiets heb gehad (wat een geweldige dag was dat). En ja, toen toch aan de pocketletter gegaan. De blocs van Studio Light lenen zich hier prima voor, er zit lekker veel bij waarmee je de pocketletter kan versieren.


Ik heb stansbloc La Provence lijn van Studiolight hiervoor gebruik.

Verder heb ik de volgende spulletjes gebruikt:
- Stans gefeliciteerd, Tiny words, 6002/0442;
- Stans, -XX XX, Tiny words, 6002/0442
- Mini label, Kimya verpakkingen
- Leaves blad 1, Noor design, 6002/0331;
- Leaves blad 2, Noor design, 6002/0332;
- Stempel Happy Bday, 6410/0312;
- Frame achter plaatje, Noor Design, 6002/0421
- StansblokLP12, Studiolight, La Provence;
- La Provence, ATCLP02;
- Houten bordje, Craftemotions, 811500/0229;
- Stempel It's your birthday, Craftemotions, 130501/1146.

Verder heb ik bloemen, kant, inkt, bedeltje en lint uit mijn eigen voorraad gebruikt. 

Lieve groetjes,

Natasja 

3 opmerkingen: