zondag 11 oktober 2015

Monster Mash

Hallo allemaal,

Bedankt weer voor alle leuke reacties op mijn pocketletter en labelkaart. Was weer genieten...

Vandaag heb ik weer een superleuke kaart voor jullie, tenminste ik vind het thema heel leuk!

Op het Lacy Sunshine challenge blog start vandaag namelijk weer een nieuwe challenge. Het thema is dit keer Monster Mash challenge. Er zijn weer hele leuke voorbeelden gemaakt door het design team. Dus neem een kijkje op het blog.

Ik heb de volgende kaart gemaakt voor de challenge.

De digi heet Kayla Bugz en is van Lacy Sunshine. Ik heb haar weer ingekleurd met mijn Faber Castell Polychromos potloden.


Ik heb de volgende materialen gebruikt voor mijn kaart:
- Pompoen Dutch Doobadoo;
- Spookhuisje, Yvonne Creations YCD10008
- Spookje, Yvonne Creations, YCD10007
- Boom, Marianne design, Tree and leaf, LR0375
- Spinneweb en spin, Dutch Doobadoo, Paper Art 472.950.004
- Grafsteen en kat, Dutch Doobadoo Paper Art, Halloween, 472.950.001
- Grasrand, Noor Design, 6002/0191
- Stempel Harvest, Noor design, 6410/0098
- Blaadjes, Noor design, 6002/0331

Ik wil mijn kaart graag mee laten doen aan de volgende challenges:

Iedereen nog een fijne zondag.

Liefs, Natasja 





9 opmerkingen:

  1. Hoi Natasja,
    wat een enige pompoenkaart! Helemaal Halloween stijl. Weet je dat je mee kunt doen bij Knutsels en Kadootjes?
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful card Natasja. Thank you for playing along with our Challenge at Penny's Paper-Crafty. We would love to see you again ... Anet DTx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Adorable!! Thank you for joining us at Penny's Paper Crafty Challenge this week. Hope to see you back again soon :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Natasja, what an amazing card!! Loving the pumpkin shape and those dies are gorgeous!! Thankyou for joining in with our Halloween challenge at That Craft Place. Good Luck and hope to see you next time.
    Hugs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Thank you for taking part in our art by miran challenge,
    I very much enjoyed looking at your project and all
    the time and detail you put into it, good luck hugs tracy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. fab card, love the shape
    thanks for playing with us at di's digi
    hugs
    céline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fab make. Thanks for joining us in our Use a die cut challenge at Polkadoodles
    Anjie (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fab card and great shape, and so perfect for our Use A Die challenge at POLKADOODLES. Thanks for sharing and good luck
    Aunty Sue DT

    BeantwoordenVerwijderen