vrijdag 27 november 2015

Schudkaart.....

Goedemorgen allemaal,

Ja, alweer een berichtje. En ja alweer een kerstkaart. Ik heb de vaart erin. Hi,hi....
Afgelopen weekend naar een cropdag geweest, dus lekker mijn voorraad kerstkaarten aangevuld.

En toen kon ik ook mooi de sneeuwbol van mijn vriendin uitproberen. Wat is deze leuk zeg, gelukkig staat hij op mijn verlanglijstje van Sinterklaas. Want wat is hij leuk, ook weer leuk om een schudkaart te maken.

De mal van deze kaart is een mal van Dutch Doobadoo, Ik heb er een schudkaart van gemaakt. Op de achtergrond heb ik een plaatje van Syta van Gelderen gebruikt.


Verder heb ik de sterrenrand van Marianne Design gebruikt, CR1294. De dennetakjes en het hulstblaadje is van Le Creadesign 7529.9920. 

Het rendiertje is van Joy Crafts, 6002/2029. De stempeltekst is van Noor Design, 6410/0124.

De rand heb ik afgwerkt met sneeuwbolletjes lint. 
Verder heb ik bloemen, denneappels, lint, bedeltje en een paddestoeltje uit mijn eigen voorraad gebruikt.

Iedereen een fijne dag nog, hoe gaat het eigenlijk met jullie kerstkaarten?


Lieve groetjes,

Natasja 


4 opmerkingen: