zondag 21 februari 2016

Tea time.....

Goedemorgen bloggers,

Vandaag is het feest hier in huis. Mijn zoontje Quinten is vandaag jarig. En vanaf vandaag heb ik dus een tiener in huis want hij is 10 jaar geworden vandaag.

Vanmiddag houden we zijn kinderfeestje, dus een hok vol met tieners. Gezellig hoor, ik heb er zin in, maar vanavond zal ik wel bekaf zijn.

Vandaag begint ook een nieuwe challenge op het blog van Lacy Sunshine Team B heeft weer prachtige voorbeeldkaarten gemaakt, dus neem een kijkje op het blog zal ik zeggen.

Ik mocht werken met de digi Maddie Hattie Secret Window.


Dit is mijn kaart geworden, ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Het was een leuke kaart om te maken.

Ik wil deze kaart graag mee laten doen aan de volgende challenges:


Iedereen een fijne zondag.

Lieve groetjes,

Natasja 

4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt.
    heel mooi model gebruikt,
    alles past heel mooi bij elkaar.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gaaf modelletje, leuk met dat serviesje bovenlangs!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Really like this - what a super design!
    Thank you for sharing with Creative Fingers!
    Susan
    DT for Creative Fingers!
    Calling All Crafters! – My personal Blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Stunning card it's.awesome love the shape and great coloring.
    Caroline senior ct

    BeantwoordenVerwijderen