woensdag 1 juni 2016

Make a picture....

Goedemorgen lieve bloggers,

Vandaag start er weer een nieuwe challenge op het blog van CCC digi creations. Het thema deze keer is makkelijk "Anything goes".

Ik mocht deze keer werken met een digi van Sassy Studio ik mocht werken met de digi Pin-up photographer portrait you will. Wat een geweldige digi is dit. Ik heb haar weer ingekleurd met mijn Faber Castell polychromos potloden.

Ik heb er een fotocamera mee gemaakt, want daar past deze digi toch perfect bij. De shape-art is van Dutch Doobadoo.

En dit is mijn camera geworden.


Ik vind haar helemaal geweldig.

De camerastans is van Joy Crafts, evenals de fotofilm.

De stempeltjes zijn van Scrapberry's.

Het papier is komt uit mijn restjesbak dus ik heb geen idee van welk merk het designpapier is.

Verder heb ik nog lint en inkt uit mijn eigen voorraad gebruikt.

Iedereen een hele fijne dag! 

Lieve groetjes,

Natasja 




3 opmerkingen:

  1. Wat is die geweldig!! Erg leuk om een foto toestel kaartje te maken :) Past perfect! Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zag 'm net op FB voorbijkomen en heb je blog even opgezocht om je te zeggen dat ik 'm echt gaaf vind Natasja!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Natasja, you always have such brilliant ideas and to put this image on the shape of a camera is fabulous. Lisa x

    BeantwoordenVerwijderen