zaterdag 9 juli 2016

Dallop O. Cream Cookie Crumbler.....

Goedemorgen allemaal,

Wat leuk dat jullie weer een kijkje komen nemen op mijn blog!
Vind ik altijd heel gezellig.

Eerst heb ik nog een heel leuk nieuwtje, ik kan jullie vertellen dat ik uitgekozen ben om plaatst te nemen in het Design Team van Nellie Snellen. Dat vind ik natuurlijk helemaal te gek! Ik vind het best wel spannend, maar ik laat het maar lekker op me af komen! Gaat vast goedkomen. Hi,hi....

Vandaag is het weer mijn beurt om een kaartje te showen op het Lacy Sunshine blog. Ik mocht deze keer werken met de digi Dallop O. Cream Cookie Crumbler. Ik vind het weer een geweldige karakter van Lacy Sunshine.

Ik heb de digi weer ingekleurd met mijn Faber Castell Polychromos potloden!


De basis is gemaakt met de shape cup cake van Dutch Doobadoo, Het designpapier komt uit een paperpad van Studiolight. Het lepeltje en vorkje is van Joy Crafts! 

De paper doily is van Nellie Snellen (PD009) en de tekst Happy Birthday is ook van Nellie Snellen (SD095). 

Verder heb ik nog een lintje en een jute touwtje uit mijn eigen voorraad gebruikt. Veel meer had het kaartje niet nodig vond ik.

Iedereen een heel fijn weekend, ik hoop dat het zonnetje nog wat meer doorkomt.

Lieve groetjes,

Natasja 



1 opmerking:

  1. Hele mooie creatie,Natasja.Leuk model en digi.Prachtig ingekleurd.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen