zaterdag 1 oktober 2016

Snow buddy......

Goedemorgen bloggers,

Wat gezellig dat jullie weer een kijkje komen nemen op mijn blog.

Vandaag begint er weer een nieuwe challenge op het blog van CCC digi creations. Het thema van deze challenge is "Anything goes".

Ik mocht deze challenge werken met een digi van Miss daisy Stamps en ik heb gekozen voor de digi Snow Buddy. Ik vond deze zo leuk.

Ik de digi weer gekleurd met mijn Faber Castell Polychromos potloden.

En dit is het kaartje wat ik er mee gemaakt heb.




De basis heb ik gemaakt met een mal van Dutch Doobadoo. Het prachtige papier komt uit een blok van Studio Light Frozen Forest.

Ik hoop dat ik jullie weer een beetje heb kunnen inspireren.

Lieve groetjes,

Natasja 




2 opmerkingen:

  1. Wat een schatje, dit kaartje!
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaart,Natasja met een leuke verrassing aan de binnenkant.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen