maandag 10 april 2017

Een tweeling.....


Goedemorgen allemaal,

Jullie ook zo genoten van het prachtige weer gisteren? Ik in iedergeval wel, weer lekker buiten in de tuin genieten van een kopje koffie. Daar laad je van op.

Vandaag laat ik jullie een babykaartje zien.

Ik heb er een easelkaartje van gemaakt.

Als basis heb ik de MFD100 van Nellie Snellen gebruikt. De achtergrondjes heb ik gemaakt met de achtergrond stempels van Nellie Snellen de NMMST001 en NMMST003. Deze zijn zo leuk, hiermee kan je de achtergronden in alle kleuren maken die je leuk vindt. En zie dat breiwerkje nou, toch net echt?



Het plaatje kan je op het knipvel volgende vinden NEVI075

Verder heb ik nog de volgende mallen gebruikt:
- Nellie Snellen Tekst Baby SD113
- Nellie Snellen Waslijn, beertje, schoentjes SDL034
- Nellie Snellen Tag MFD077
- Nellie Snellen stempel Een Meisje en Een Jongen DTCS003

Verder heb ik op mijn kaartje kant, en pareltjes gebruikt. 

Iedereen een fijne dag, ik mag weer een dagje werken.

Lieve groetjes,

Natasja 







3 opmerkingen: